Zdjęcia, które zrobiłam w Krakowie

Kraków z dziecmi (1)

Kraków z dziecmi (2)

Kraków z dziecmi (4)

Kraków z dziecmi (3)

Kraków z dziecmi (6)

Kraków z dziecmi (5)

Kraków z dziecmi (7)

Kraków z dziecmi (8)

Kraków z dziecmi (9)

Kraków z dziecmi (10)

Kraków z dziecmi (11)

Kraków z dziecmi (12)

Kraków z dziecmi (13)

Kraków z dziecmi (14)

Kraków z dziecmi (15)

Kraków z dziecmi (16)

Kraków z dziecmi (17)

Kraków z dziecmi (18)

Kraków z dziecmi (19)

Kraków z dziecmi (20)

Kraków z dziecmi (21)

Kraków z dziecmi (22)

Kraków z dziecmi (23)

Fot. nr 9: Żorż

7 thoughts on “Zdjęcia, które zrobiłam w Krakowie

  1. Wasze nawet zwykłe życie jest niezwykłe!! Kiedy Ty robisz te zdjęcia, bo wychodzą cudnie…. zazdroszcze Twojej córce takich pięknych zdjęc!! Jakie to piękne pamiątki macie, kiedyś podziekuje Ci za nie. Ja mam zaledwie w jednym albumie zdjęcia z dzieciństwa a jestem rocznik 92 i wiem napewno, jeśli kiedyś doczekam dzieci to będę łapać te chwile ulotne, uwieczniając zwykłe życie! 🙂

    • Tak, to niestety ostatnie ostanie zdjęcia z tym Misiem. Znaleźliśmy dla niego zastępstwo, ale i tak nie możemy odżałować tej straty.

Skomentuj

