Na razie się nie kłócą

aniołki
aniołki (1)
aniołki (2)
aniołki (3)
aniołki (4)

13 thoughts on “Na razie się nie kłócą

  1. Świetny duet:) Podobni są, już to widać. A córka ma taką urodę jak lubię, subtelną i zupełnie nie polską (pisze to klasyczna pyza na polskich ścieżkach:() Regał chętnie bym przeplądrowała! Czy dobrze widzę – wypatrzyłam autobiografię Keitha R.? Dobra? Mi jakoś żal kasy na nią było, i troszku żałuję.

  2. czy spacerowka jst wygodna dla pani synka?chdzi mi o to czy dziecku wygodnie jest spac podczas spacerow?zastanawiam sie nad kupnem tego wozka

  3. pytanie z serii nietypowych: udostępniłaś mieszkanie do nagrania odcinku Dlaczego Ja? ; ) włączyłam dzisiaj Polsat, a tam -o kurcze, znam to wnętrze! Kocham ładne wnętrza, Twoje zostalo mi w pamięci, a tu nagle widzę je w tv.. ; ) nie pomyliłam się?

Skomentuj

