Lustereczko, powiedz prawdę…

DSC_2117web1

5 thoughts on “Lustereczko, powiedz prawdę…

  1. Trafiłam tu za pośrednictwem kaszki z mlekiem:) i zakochałam się ;)Zdjęcia są rewelacyjne i czekam niecierpliwie na kolejne wpisy! Uwielbiam takie ujęcia. Samo życie i jak ładnie to wszystko pokazane…bez lukru. Bark mi słów !!!
    🙂

  2. Mysza mnie uprzedziła… chciałam napisać dokładnie to samo, że dziękuję że do nas zajrzałaś, że dobrze się stało, bo dzięki temu odkryłam kolejny świetny blog, że się mnie nie pozbędziesz…
    pozdrawiam 🙂

Skomentuj

